Képzési rendszer

Miért kulcsfontosságú kérdés a Képzési Rendszer?

Mert a vállalatok számára létfontosságú a megfelelően képzett szakember állomány és ezt kívülről (a munkaerőpiacról) ma szinte lehetetlen megszerezni. Nem utolsó sorban a krízishelyzetekben a tehetséges, agilis kollégák kulcsszerepet töltenek be az azonnali cselekvés során.
  • Legyen ismert minden karbantartó személyes felkészültsége.
  • Meghatározottnak kell lennie a személyes elvárt tudásnak (tudásszintnek).
  • Az ismereteket rendszeresen fejleszteni kell akár külső tudás bevonással is.
  • Az ismereteket frissen kell tartani és széles körben terjeszteni kell belső tudásmegosztással.
  • Tanulva tanítani – tanítva tanulni. (learning by doing)
  • A képzési megoldásoknak testreszabottnak kell lenniük (életkor, előképzettség, személyes beállítódás).
  • Az képzési rendszernek ki kell térnie az alapképzettséget és a helyi ismereteket érintő tudáselemekre.
  • A képzéseken résztvevők az új tudásukat a lehető leggyorsabban készségszinten tudniuk kell alkalmazni.

 

Hogyan biztosít valódi fejlődést az Ön vállalatának ez a modul?

  • A probléma megértése és az irányok a csapattal közösen határozzuk meg és hajtjuk végre
  • A képzési rendszer alapot nyújt a személyes értékeléshez.
  • Az újonnan tanult ismeretek sikeres alkalmazásának azonnali bemutatása által gyorsítjuk a munkát, és erősítjük az elköteleződést (összekötjük az erőfeszítést az eredménnyel).
  • Az oktatási tevékenységet önszerveződően, váltótréning módszerrel hajtja végre a csoport

 

Mit nyújt Önnek és vállalatának a Proaktív karbantartás Képzési rendszer modulja?

Hard elemek (eszközök, módszerek, rendszer)
  • Képzési-/Tudásmátrix
  • Oktatási terv
  • Képzési feladatokhoz oktatóanyag
  • Elektronikus tudásmegosztó központ (műszakok közötti infócserétől az azonos technológiát használó telephelyek közötti infócseréig több szinten)
  • Napi tanulás rendszere (minden feldolgozott problémát azonnal oktatni kell)
  • Gyakorlati/szimulációs lehetőség kialakítása (Tanműhely, virtual környezet, összeszerelő ”tancella”)
  • Jól felszerelt oktatóterem
  • Tudásátadás hatékonyságának ellenőrzése
  • Rendszer az iparági jó gyakorlatok meghonosítására (benchmarking)

 

Szoft elemek (viselkedés, szemléletmód, hozzáállás)
  • Oktatási technikák ismerete
  • Új ismeretekre nyitott hozzáállás
  • Tudásátadás igénye
  • Személyes fejlődésre inspiráló környezet (a szervezet értékként tekint arra, aki kérdez, érdeklődik, fejlődni akar és tanítani, tudását átadni akarja)

Felkeltettük az érdeklődését?